Låt dom gamla vara ifred!!!

Åååh igårkväll måste jag erkänna att jag höll på att explodera å inte för att jag ätit för mycket mat, eller badat för varmt utan för att jag kommer hem till en av mina vårdtagare, och får höra att det vart två tgjejer den som personen i fråga INTE kände igen, å när hon då frågade var dom kom ifrån ah (typ hem tjänsten eller såå) svarar domidioterna POLEN, å när hon igen frågar om dom kom ifrån vården så svarar dom inte utan dundrar in i personens lägenhet. Å personen blir sa arg att hon skriker åt som att sticka å aldrig komma tillbaka, som tur var gick dom. Men jag antar att andra gamla människor som kanske är dementa eller vad det än kan vara, kan släppa in sånna så dom snor allt ifrån väskor, pengar smycken å sånt. Skaffa ett jobb istället för att råna dom gamla människorna, som kanske inte alltid kan försvara sig!!!!
Jag ringde iallafall polisen, så dom vet att sånhär skit förekommer, stackars människor!!!


Nog med det, måste ta tag i svinstian här hemma innan jag börjar jobba, men vart börjarman? Köket, sovrummet, vardagsrummet? USCH vad kiligt!! Fyfäääen. Men det måste la göras! Får bli lite donkey kong först iaf! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback