Klämma på Ullared-Morgan

Ah min kreativa ådra vad det gäller virkning höll typ i 2 dar?! Lite dåligt samvete man får när man ser linas verk, dag efter dag, typ en färdig mössa, halsduk! Jag får skyllla på att hon är arbetsfri! =) Idag har jag iallafall tillbringat några få minuter av min K-side, varav jag sprayat mina vita krukor svarta:) as nice! Ska iväg med grännie idag å införskaffa lite med växter, älskar att bo som i en DJUNGEL! "ALI ALI AAAAHHHH", Tarzäään! Växthus har man fått höra med, undra om det är bra eller dåligt?

åååh tror ni inte jag lyckas få med min älskade-fästman till Ullared på lördag. Vet inte riktigt om jag vågar, med tanke på att jjag vet precis hur daniel funkar. Några bärs, en kungvagn(tom dessutom) å eld i röven, Ullared är paradiset för honom även om han vägrar medge det! Retas med gamla tanter å fightas med gubbar! Vi tar med oss Mickey-boy me för att daniel ska ha sin partner in crime! Medans jag går själv å små-myser/handlar å låtsas som jag aldrig kännt någon av killarna, nånsin! D:es största mission är nog ändå att få klämma lite på lager Mogge, we will see:)

Frulle nu:)

Åh glöm nu inte att muslimer får äta gris, det finns ju grisvaccin numer :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Emma, jag älskar att läsa din blogg. Fattar inte vad alla gör för att skriva så bra...haha. Jag är totalkass på att blogga, men det är rolit å gå tillbaka och läsa vad man pysslat med... ;)



Jöbbar ikväll, så om ni kikarförbi, glömm inte baren :)

2009-11-21 @ 14:16:36
URL: http://ajjemaan.blogg.se/
Postat av: Emma Pruuuus

haha vad söt du är, tro mej jag vet inte hur man bloggar heller, jag bara skriver ifrån hur jag upplever det, kul att höra iaf :)

2009-11-23 @ 13:17:33
URL: http://emmanproos.blogg.se/
Postat av: emma pruuus

2009-11-23 @ 13:18:32
URL: http://emman_
Postat av: emma pruuus

haha kul att höra, tro mej jag vet inte heller hur man bloggar, bara kör mitt race så får det blir va det blir :) kör hårt lotta!! ha det bäst å lycka till i fjällen, kramis

2009-11-23 @ 13:19:17
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback