hela 27 år ch inte tunnhårig än, YES

Vill börja med att gratts min älskling Daniel som fyller 27 år idag!!!
Ullared var awesome igår, även fast vi stod i kö i nästan 1 å en halv timme så gjorde det absolut inget. Sjukat kul, min Daniel är ju inte densom är blyg precis, så han å kilalrna satt i varsin kundvagn å sjöng å sluka bärs efter bärs:) Nice! Själb höll jag mej nykter som tur var, annars hade vi ju aldrig kommit hem. Väl hemma var det bara för mej att slänga in varorna med grabbarna för agtt sen åka och plocka upp Lina å Robin å Linas syrra Jessica.
Kom en hel del folk ska ladda upp lite bilde ifrån det snarast.

Sen utgång med mina underbara tjejer, Vimmel en sväng å sen Viva, alltid lika lyckat där! Så underbart att få träffa Ida igen efter många veckors väntan! Du är så fin hjärtat! Duktig också som kom upp till kursen som var på jobbet, det hade jag ju aldrig klarat åh det ska gudarna veta

Sweetheart

Vilken torsk man blivit på Paradise Hotel, nån mer än jag som har dåligt samvete för det? Följer varje program, men det är ju uppskattat för Daniels del då han kan spela under tiden, han fick spelet "Dragon Age" i födelsedags present, mycket uppskattat!! Extra roligt när Andreas gått på Viskastrand samtidigt som mej så man vet lite vem han är! Nej nu är det bara slappa framför tv åh vänta på att klockan ska bli 22.00


Träffade Morgan som vi hoppsats på haha


Kundvagner funkar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! åh, Morgan är bäst!

2009-11-22 @ 20:14:45
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp torsk här me på paradise hotell. Man kan ju inte missa sin egen bror Andreas när han ä me på tv :D

2009-11-22 @ 20:31:46
Postat av: ida

sötnöt!!

Du e wonderful!

2009-11-22 @ 20:35:43
Postat av: Emma Pruuuus

Morgan e klockren, har mer bilder på kameran men den vill inte samma som mej idag :)



Ida du e underbar doll...

2009-11-22 @ 21:38:40
URL: http://emmanproos.blogg.se/
Postat av: Mirnesaa

hahahahaha MORGAN jäävvul i havet vilken kändis. ja ska till ullared på onsdag haha

2009-11-23 @ 19:16:59
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback