Uhuru-projekt


Tänkte välgörenhets handla lite imorgon innan jobbet klockan 15. Älskar personligen second hand & har köpt mycket därifrån, hoppas verkligen det är något att ha imorgon. Visste loppisar har verkligen vart halv-dana men denna verkar grymt mycket bättre. Jag vet inte hur mycket kläder, porslin, krukor, smycken jag har skänkt i mina dar men det är en heldel kan jag säga, så jag är väldigt mycket för välgörenhet & det gör ju loppisen mycket roligare än att cashen går till personalen eller liknanade.

Tid&plats!

Start Time:
Friday, December 11, 2009 at 11:00am
End Time:
Saturday, December 12, 2009 at 7:00pm
Location:
Uhuru samlingslokal Trandared
Street:
Söderforsgatan 17G
City/Town:
Borås, Sweden

Andra ställen som är second hand, som jag gillar är:
Emmaus - Jämte ÖB
Gärdhem - Dalsjöfors
Veras garderob - Stan, jämte HB
Borås Bistånds Center - Getängsvägen

Sen finns det ju myrorna, röda korset å dom vanliga. Bra för miljön att återvinna kläder iställer för attt helatiden köpa nya.

Frukost & tvätta see u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback