Tradera väääldigt aktuellt!

När man har så lite tid för shopping som jag har nu mer så ägnar jag mej mycket åt internet shopping, åh däribland TRADERA ouf course! Hittat massa fynd av saker jag velat ha som tagit slut. Hittade en kjol som jag i somras var sååå sugen på men var tvungen hålla igen plånboken just dåe, men nu finns det på tradera & jag e as gla :) Ska till stan med Tess idag & komplettera mina & daniels julklappar som vi ska ge bort. Jag beställde igår en Playstation 3 spel till han igår, så idag lär han sväva på moln, det är nämligen inte varje dag han får ett ny spel. Assaissins Creed eller något i den stilen hette det, spel som jag inte har en aning om, men så länge han är glad så är jag det också:)

Ska även starta upp ett abonnemang idag förhoppningsvis, har hittat ett litet rosa sweetheart, nån LG variant. Det är så komiskt för jag som tjej går bara på utseende, rakt av! Medans Daniel kollar upp minne, touchscreen å annat sånt som jag inte är det minsta instresserad av. Idag hade jag också tänkt handla lite julklappar pga av daniel dåliga fantasi. Han hade tänkt att köpa "nått alla tjejen gillar" till mej, INTE OKEJ! Så jag handlar det själv så får jag pprecis vad jag vill ha, killar killar...

Hoppas på att Mira blivit frisk idag så att vi får gå på lite lussemys i eftermiddag, men det återstår att se.

Enligt mej jävligt aktuellt:
Tradera
Rosa mobil
Söndags mys
Nykterhet (i väntan på allt som komma skall)

Enligt mej jävligt o-aktuellt:
Dålig fantasi (Daniel?!)
Att isen smällter i nordpoolen
City knalleland


Besvärad i mörgönröffss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback