Texas hold (em)

Puuh var helt slut idag när jag kom hem så tvingade med mej Artur & Daniel mot stan/knalle, men efter att som vanligt vara trött på Borås utbud så fick jag spelet! GÖTEBORGIII, åh kvinnah som man är får man alltid sin vilja igenom, så off to Götet we go! Efter 40 minuters skönt rnb så var vi framme. Femman, kompassen NK, det slutgiltiga resultatet blev iaf tre par glajjer, två klänningar, varav en i rosa med volang som jag velat ha länge, och en ormspräcklig, & en kornblå jacket, sjyst,! Väl redan där hel nöjd tog Artur med oss till ett ställe på Heden som heter nått i stil med Texas HOLD, ah nått sånt, dyrt meny men A betalde faktikst, så vi alla valde in varsin nacho-tallrik med beefgryt, smält cheddar (lina du skulle vart med), gräddfil, åh rödlök. Godaste på länge, speciellt eftersom man var så hungrig efter allt spring.

Ikväll blir det ännu mer ost i form av ostbågar, värmeljus, rökelse & nån film och bara njuta av varandras sällskap, älskar dej min Daniel



Passar varje outfit, har redan ett par i rött, svart & vitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback