Tefat & fylla

Godmorgon alles! Hoppas ni vaknat pigga & icke bakis! Igår tillbringade vi kvällen hos TP och i backen, ruskigt skoj dock kom inte Lina så långt på sitt tefat så vi kom fram till att vi nästa gång ska stryka stearing-ljus under.Hoppas det ska funka bättre. Alltså BUZZ är jävligt aktuellt grymt skoj & det bästa är ju att det alltid är nya frågor! Igår lyckades Petri den smarta finnen att kasta två pajjer på sig själv när det fanns tre andra att välja mellan det ledde till att han sakta men säkert förlorade. Daniel som jobbat hela veckan "powernappade" efter en flarra rötjut, men efter 1 tim å 30 min så var han på benen igen, vi det laget hade även sami & ari anlänt, skojj! Lina skulle hem & byta kläder för att slippa gå ut i snowboardpants men det slutade att toffeln stannade hemma. Så jag & TP begav oss till Harrys medans Daniel & co gick till Franks bar och kök, sjyst!

Idag har jag varit ovanligt pigg, råkade dock vattna en av mina älskade växter med en slatt rötjut, då jag trodde det var vatten i en av kopparna på diskbänken.Men vadå lite rött kan väl ingen dö av? Får följa upp detta, blir lite av ett expriment. Fick höra av daniels kusin Sarah att dom har väldans mycket mer snö nera i skåne, whats up with that? Närmare havet? Aja hoppas på en vit jul, känns som det kommer bli så också!



Nej daniel, det var inte din modell?!?




Whuups, vurpa? För mkt alkohol?



Som ett barn på jul




Liten del av ett tokigt gäng

Väldigt aktuellt:
Pulka (såklart)
BUZZ
Polly, kokos - hasselnöt underbart god!

Inte okej:
Lön tisdag men har fortfarande klappar kvar att handla?
Rödvin i blomman, stackarn
Vart är all snöbollskrigsnö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback