Merry X-mas

Ååååh hittade mina pics ifrån när jag & Karro var i Tunisien, gud vad kul, ska framkalla massa kort nu och sätta in i pärmar, så ungarna ser hur snygg man var=) skämt å sido. Hittade även mammas bröllopskortpå kortet, nu kommer hon bli glad, jag som trodde jag hade tappat alla mina kort. Daniel ligger åh sover, haft massa marddrömmar inatt. & jag också kan jag säga, jag var lesbisk inatt, INTE OKEJ.

Ska strax iväg till farmor & farfar, ska bli mys! Hoppas alla får en toppen-dag, vi hörs ikväll!



Karro & jag i la Tunisia



Mammsen med sin Petta de pimp, nice

Kommentarer
Postat av: jesper aka foggeeboii

LÄBBEMMA!!! :OOOO

2009-12-26 @ 17:59:08
Postat av: Emmmiss!

haha man måste bli lesbisk när man är ihop med bror din=) jul-puss till dej!

2009-12-26 @ 18:18:35
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback