Lyckad jul!

Äntligen hem-kommen efter en jättemysig middag med halva min släkt ifrån mamsen sida. Daniel var bakis & hade mjukisbyxor och trodde endast det var mormor där, så han blev ju lite snopen & inte alls sugen på att sitta med på middag så han susa upp till Rullis istället. Fick taxipengar av mamma för att komma hem, jättegulligt så vi tog taxi efter att jag ätit.

Nåväl, sammanfattning av min jul

Julafton:
Blev en heldel flängande för vår del, först åkte vi ut till Fristad för att lämna daniels pappa med familj en julblomma & choklad-kartong. Efter det begav vi oss till farmor där min farbror & co var och åt lite julmat. Efter det begav vi oss till Byttorp där Daniels mamma bor, och körde julklapps-leken åt lite paradise choklad å myste.Efter det bar det av till mamsen för att öppna alla julklappar. Kag & min lillebror Viktor var garanterat värst, medans min lillebror Niklas tyckte vi var ur-löjliga, men vadå? Det är ju bara jul en gång per år!
Sists men inte minst blev det en sväng till papsen för att byta julklappar, tråkigt att man inte är där oftare, men vart tar all tid vägen? Både Lovisa & Daniel blev iallafall nöjda med sida paket, puuh!
Efter det var det bara ett snabbt bad sen hopp i säng!

Juldagen:
Tillbringade jag hos min älskade Lina Borg:sson, med twins&ecke, robin, timmy & johan(hette han så?) Väldigt lyckat iallfall, förutom att jag drog ner granen, Lina blev inte sååå glad på mej, sorry! Innan dess hade robin hunnit hysta ut sitt glas med rötjut över hela sin bralla, så det var in i duschen för hans del, sen på med en massa salt, jag tror faktikst att vin-fläcken gick bort, däremot var det salt över hela badrums golvet, killar?

Annandagen:
Chilldag med massa kärlek med familj & vänner, snart baddags!

Fick mycket skojj i julklapp i år, varje år iofs,

Vinglas 8 st, "reagge inspererande färger", så nice!
Massa presentkort, underbart att få välja vad man själv vill ha
Nya shuuus, nitar, pumps, lovely
Elvisp, ska dock bytas till en annan men perfekt, bakdags!

Åh såhär kan det se ut


Min olagligt-söta kusin, helt ny kläckt!



Mamma-skola förmin del



Lite av allt det goda!



Sveriges snyggaste farmor,modell look-alike!



En av mina nöjda syskon på jul, Vick.



Linas Robin har kaos i badrummet, salt i såret?

Nåväl mina vänner, fick ni allt ni önskade er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: ida

Åhhh vad härligt ni verkar ha haft det =) Vi vill se kort på lite julklappar med! Glasen låter naaajs! Saknar dig älskling!

Puss I

2009-12-27 @ 11:26:51
Postat av: emma pruuuus

ska lägga upp dt också, träffade mil idag, hoppas vi pussas imorgon dockan

2009-12-30 @ 18:27:51
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback