Lite pankare än innan...

Har haft världens mysigaste dag med therese idag. Har shoppat loss knalleland och stan. Hittade en rosa-paljett-klänning, svarta höga shorts en DC-tröja till daniel, egentligen julklapp, men jag kan aldrig hålla mej så han fick den idag, så han kan ha den på julmiddagen imorgon! Hittade bara några små julklappar till mina småsyskon, men man har ju några veckor på sig så det ger sig. Åh idag blev vi bjudna till daniels syster dotter på lucia-firande, hoppas jag inte jobbar! Skulle vara jättemysigt att se.

Ikväll är det mammas pojkar, skönt att den såpan snart är över, man vill ju inte titta men gör det ändå. Om jag inte missminner mej så är det även paradisehotell, awesome! Hur som haver, den här dagen har vart grym.


Inte för jag vet vad ementaler är med söta ser dom ut :) Säkerligen nått Lina skulle gilla, hon älskar ju lökringar å sånt skumt.

Kommentarer
Postat av: TP

Haha... man ser ju tydligt vem som shoppat mest! Å detta va ändå innan vi drog till knallelandet!!

2009-12-03 @ 19:25:20
Postat av: emma pruuus

haha eller hur, så mkt mer ändå man ville köpa men plånboken sa nej :(

2009-12-03 @ 19:32:56
URL: http://emmanproos.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

du e så fiin hjärtat! puss från nattugglaaaan

2009-12-04 @ 03:49:39
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback