Hönsgård

Jo hönsgård är precis vad det är. Snälla raringar, har ni inget annat för er? Hur kan andras liv vara så himlans intressesant? Förstår inte detta riktigt. Man hör snack som har gått ifrån öra till öra och som blir en höna utav en liten fjäder. Om det är någon som har funderingar kring varesig Daniel eller mej så kom till personen ifråga istället för att snacka en massa shit som ni inte har en aning om, eller som ni inte heller har någonting alls med att göra. Är så trött på att folk inte kan stå för vad dom snackar heller. Vad är då själva syftet med att snacka isåfall? Stå för vad ni säger så tror jag nog att ni kommer komma längre i livet.

Har i vilketfall haft en jättemysig dag med först TP å sen min älskade Lina, den stackarn har åkt på ögoninflammtion & har vart hemma sjuk ifrån jobbet, men ska tillbaka dit imorgon redan, dutti tös :) Imorgon blir det ännu mer bak å då pepparkakor, vilket är lite halv tråkigt att baka, går inte ens att jämföra med bullar, som är så skojj, mina pepparkakor lyckas dessutom oftast bli brända & smakar inte hälften så gott som köpta, hur kommer detta sig?!

Är hemma hos min älskling igen & har fått mitt nya sweetheart, en LG KP500 pink, så sweet!


Kommentarer
Postat av: mini

Jag ska lära dej hur man gör perfekta pepparkakor.. det som är så roligt..å pyssligt..=)

2009-12-17 @ 20:15:56
Postat av: mamman

Älskar Dig min Emma med pepparkaksögonen! Nu har Viktor å jag bakat Ernstkakor, ni är välkomna att smaka!

2009-12-17 @ 20:43:27
Postat av: EMMA såklart

söt du är älskade mamma! Jag kommer nog ut snart ska ni se :)

2009-12-18 @ 11:18:26
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback