Godkväll

Äntligen hem-kommen ifrån jobb. Ska sätta mej och kika repris av paradise hotell. Har bestämt mej för att göra klart resten här hemma imorgon. Så duktig som jag vart idag, hoppas flowet är kvar bara! Vill komma iväg en sväng till ullared igen med mamsen. Sist köpte jag ju bara en massa saker till alla andra å en massa plock till mej å daniels data spel förståss! Snart helg också, nyktert för min del denna helgen också, känns rätt bra ändå, även fast suget är där, lite farligt. Alltså vad gjorde man förr egentligen? Satt hemma och lästa bok? eej jag tror nog med på att man drack hem-brännt å ragga på stan, ungafär som nu med andra ord!

Försöker kolla efterlyst reprisen på hemsidan, men funkar icke, det bara buffrara sig, sur man blir!!!

 


Bara äääälskar Leif GW han e stört skön jue.
Någon mer än jag som är fast i efterlyst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback