Dreads or not? Whuts hot?

Måste erkänna att min man är över-ambitiös. Min farmor & farfar ogillar verkligen tatos och jag och min farbror henke har hela tiden skrämt upp daniel för att träffa dom med tanke på att han är övertatuerad. Han har hela tiden haft nya ursäkter för att inte gå på släktkalas, middagar,å annat i den stilen men nu efter ca 9 månader träffade han äntligen min älskade farmor & farfar & upptäckte att det inte alls var så farligt. Nu ska han med till dom imorgon & äta julmat & bytajulklapps. Så kommer han in till mej när jag ligger i badet & säger, "gumman, jag ska raka av mej dreadsen", asso varför dåe? Jo för att se proper ut imorgon på jul-middagen. Han e la för söt! Tycker dock han är lika fin med dreads som utan, allt klär en skönhet!

Så nu vill jag att alla håller tummarna så middagen går bra för min Daniel imorgon & att nerverna inte spelar honom ett spratt! :)



Inc



Handen



Dreads



Så farlig ser väl inte min farmor ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback